Facebook Twitter Google Plus Instagram Youtube

Din mening er veldig viktig for oss

Undersøkelsen tar 5-7 minutter

Best Western Rewards-medlemmer får 250 poeng som takk for hjelpen

Spørsmål og svar

1. Hva er saldoen min?
2. Hvordan logger jeg meg inn som medlem i Best Western Rewards?
3. Jeg har ikke passord eller jeg har glemt passordet mitt?
4. Jeg mangler poeng fra en overnatting, hvor skal jeg melde i fra?
5. Jeg har mistet mitt medlemskort, hvordan bestiller jeg ett nytt?
6. Hvor mange poeng tar hotellene for en frinatt?
7. Hvordan booker jeg en frinatt?
8. Hvor lenge er mine opptjente poeng gyldige?
9. Hvor lenge varer mitt medlemsnivå?
10. Hvordan registrere/ endrer jeg e-post adresse på profilen min?
11. Kan jeg bruke medlemskortet for å garanterer hotellbestillingen? 
 
1. Hva er saldoen min?
Vi sender ut nyhetsbrev flere ganger i året på e-post, hvor poengene dine er nevnt. Du kan selv lage din egen profil og gå inn til enhver tid for å sjekke din poeng saldo.   Husk å registrere din e-post adresse slik at du får våre nyhetsbrev og statusoppdateringer. 

2. Hvordan logger jeg meg inn som medlem i Best Western Rewards?
Øverst til høyre på denne siden, finner du Best Western Rewards Sign-In. Trykk på denne. Her kan du legge inn ditt medlemsnummer og passord. Har du aldri logget deg inn før, må du først lage et passord. Da trykker du på " Create Password" og følger instruksjonen. 

3. Har du ikke passord eller har glemt ditt passord?
Om du ikke har et passord, kan du lage et passord ved å gå inn på Best Western Rewards Sign-In og trykke på "Create Password" . Følge instruksjonen her. Om du har glemt passordet ditt, trykker du på "Forgot Password" og passordet sendes til den e-post adressen du har registrert i profilen. Du kan enkelt endre passordet senere ved å gå inn på "Update Password". 

Har du ingen e-post adresse registrert i profilen din eller du har en gammel e-post adresse der, kan du sende en e-mail til bwr.service@bestwestern.com og informere om den nye e-post adressen din. 

4. Jeg mangler poeng for en overnatting, hvor skal jeg henvende meg?
Logg deg inn på din medlemsprofil med ditt medlemsnummer og passord. Her kan du etterregistrere dine poeng ved å gå til Missing Points / Miles. Du kan sende en kopi av kvitteringen din fra for eksempel hotellovernattingen til medlemsservice. Etterregistrering av poeng gjelder inntil 6 måneder etter du har bodd. Husk at medlemsnummeret må være på henvendelsen. 

Faks: +49 02 29013057
E-post: bwr.service@bestwestern.com  

Mangler du poeng for leie av AVIS bil, klikk her og fyll ut informasjonen, så ordner AVIS med poengene. Du kan også sende en kopi av kvitteringen din til: bwr.service@bestwestern.com

5. Jeg har mistet mitt medlemskort, hvordan bestiller jeg et nytt? 
Du kan kontakte medlemsservice telefon: 800 11 624 eller send en e-post: bwr.service@bestwestern.com

6. Hvor mange poeng koster en frinatt?
Frinetter koster fra 12 000 til 36 000 poeng for et dobbeltrom for to personer per natt. Ring 800 11 624 eller log inn på din profil for å se hvor mye en frinatt koster. 

7. Hvordan booker jeg en frinatt?
Om du har opprettet egen profil kan du booke en frinatt via vår hjemmeside ved å logge inn eller ring vårt gratis bookingnummer 800 11 624. Husk å opplyse om at du ønsker å bestille en frinatt.

8. Hvor lenge er mine poeng gyldige?
De forfaller aldri. 

9. Hvor lenge varer mitt medlemsnivå?
Når du har nådd et nytt medlemsnivå vil du beholde dette nivået i de nærmeste 12 månedene. Hvis du etter 12 måneder ikke har bor så mange netter som kreves for å opprettholde nivået, flyttes du til nivået under. Du flyttes aldri mer en et nivå av gangen.   

10. Hvordan registrere/ endrer jeg e-post adressen i profilen min?

Om du ikke har en e-post adresse registrert på din profil eller om en gammel e-post er registrert, oppdaterer du den ved å sende en e-post med beskjed om din nye e-post adresse og medlemsnummer til bwr.service@bestwestern.com

11. Kan jeg bruke medlemskortet for å garantere hotellbestillingen?

Bestiller du hotellrom i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Polen og de baltiske statene kan du benytte medlemskortet ditt som garanti for din hotellbooking. Gjelder når du bestiller via vår gratis booking telefon 800 11 624
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2017 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Vi bruker cookies for å gi deg en bedre brukeropplevelse