Best Western Rewards kampanje

Få et Travel Card med 150 NOK når du bor hos oss!

Du tjener på å bo hos oss i sommer, så ikke gå glipp av vår medlemskampanje og ekstra i feriekassen med et Travel Card ladet med 150 NOK. Gavekortet kan senere benyttes som delbetaling på valgfritt Best Western-hotell rundt om i verden. Tilbudet gjelder når du bor på et av våre 4 200 hoteller i perioden 1. juni – 3. september 2018.

Alt som krever er at duer medlem i Best Western Rewards og at du registrerer deg som deltaker i kampanjen. Dette kan du gjøre under. Kampanjen gjelder for både nye og eksisterende Rewards-medlemmer, så hvis du ikke er medlem må du huske å registrere via lenken under. Du vil da automatisk bli med i kampanjen.

  • Ett Travel Card gis ut per medlem, og sendes ut via e-post etter det første kvalifiserte oppholdet under kampanjeperioden

 

Takk for din registrering!

Begynn å spare ved å booke online hos oss nå.

Allerede medlem?

Error - Member Not Found

Er du medlem?

Bli med i vårt lojalitetsprogram for å motta eksklusive tilbud 

 

Ofte stilte spørsmål om kampanjen

Kampanjetilbudet er "Få et 150 NOK ** Best Western Gavekort (Travel Card) på ditt første kvalifiserte opphold mellom 1. juni – 3. september 2018."

Hva er et kvalifisert opphold?

Best Western Rewards®-medlemmer må gjennomføre et kvalifisert opphold for å få et 150 NOK Best Western Travel Card®. Et "kvalifisert opphold" defineres på samme måte som et opphold som vanligvis gir Rewards-poeng. Eksempel på unntak er opphold som er bestilt via et online reisebyrå, en pakkebestilling via reisearrangør eller et opphold booket til en kraftig rabattert spesialpris (se Best Western Rewards regler og vilkår for mer informasjon om kriteriene). Opphold som finner sted i kampanjeperioden må ha utsjekkingsdato senest den 3. september 2018 for å kvalifisere til kampanjen. Opphold som finner sted opptil kampanjeperioden, og som har innsjekkingsdato som overlapper starten av kampanjeperioden, teller som kvalifisert til kampanjen.

Hvor lang tid går det fra gjennomført opphold til jeg mottar mitt Travel Card med 150 NOK?

Medlemmer i Best Western Rewards som har kvalifisert seg til kampanjen og har en gyldig e-postadresse i sin medlemsprofil vil motta et digitalt (via e-post) Travel Card på 150 NOK innen 2-3 uker etter avsluttet opphold. Medlemmet må ha en gyldig e-postadresse til forsendelsen.

Behøver medlemmer av Best Western Rewards å REGISTRERE seg til denne kampanjen for å ha muligheten til å få et 150 NOK Travel Card?

Ja, medlemmer i Best Western Rewards skal være REGISTRERT til kampanjen INNEN det første oppholdet for å kvalifisere seg til et 150 NOK Travel Card. Medlemmer i Best Western Rewards kan registrere seg online via hjemmesiden, via medlemsservice 800 11 624, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller via hotellene våre.

Hvor mange 150 NOK Travel Cards kan Rewards-medlemmer få i løpet av kampanjeperioden?

Hvert Best Western Rewards-medlem kan få ett (1) 150 NOK Travel Card i løpet av kampanjeperioden.

Hva er gyldighetsperioden på 150 NOK Travel Card?

Utløpsdatoen vil variere. Hvert 150 NOK Travel Card har en gyldighetsperiode på 120 dager fra utstedelsesdatoen. Utløpsdato er angitt på gavekortet.

Hva skjer hvis jeg har en gyldig e-postadresse i Best Western Rewards-profilen min, men foretrekker å få et plastkort tilsendt?

Ingen plastkort vil bli distribuert til denne kampanjen.

Det har gått mer enn 3 uker og jeg har ikke mottatt mitt Travel Card via e-post ennå.

Noen ganger kan e-poster havne i spamfilteret ditt. Kontroller at du har godkjent mottakelse av e-poster fra Best Western. Ønsker du at vi sender deg kortet på nytt, vennligst kontakt Best Western Rewards medlemsservice 800 11 624, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Kan alle medlemmer i Best Western Rewards delta?

Ja, alle medlemmer i Best Western Rewards kan benytte seg av denne kampanjen, uansett medlemsland. De "kvalifiserte oppholdene" gjelder også alle andre Best Western-hoteller over hele verden.

Hvorfor registrerer ikke Best Western automatisk alle eksisterende Best Western Rewards-medlemmer i sesongkampanjene?

Å gi kundene mulighet til å melde seg på kampanjer involverer dem i vårt Best Western Rewards-program og i vårt varemerke. Samtidig hjelper det oss også med å måle effekten av kampanjene våre, slik at vi vet hva vi skal fortsette å markedsføre og hva vi eventuelt kan forbedre. Vi vil gjerne at du skal få velge det som passer deg best.

Kan utløpsdatoen på mitt Travel Card forlenges?

Nei, det finnes ingen tilføyelser på disse kampanjekortene.

** Gavekortet vil utstedes i medlemmets lokale valuta, cirka tilsvarende 20 USD.

BWR Regler og vilkår

Best Western Rewards®-medlemmer *** ("Medlemmer") som (a) registrerer seg til Kampanjen (enten via hjemmeside eller via resepsjonen på et Best Western-hotell)), (b) gjennomfører et (1) kvalifisert opphold * mellom 1. juni 2018 og 3. september 2018 ("Promotion-periode") på et Best Western-hotell, og (c) har en gyldig e-postadresse i sin medlemsprofil på tidspunktet før registrering til kampanjen får ett (1) kampanje 150 NOK Best Western Travel Card® ("Gavekort").

Det er en grense på ett stk. (1) 150 NOK gavekort per medlem under kampanjeperioden. ** Gavekortet vil bli utstedt i medlemmets lokale valuta. Kampanjeregistrering og medlemskap i Best Western Rewards kreves før det kvalifiserende oppholdet, for å delta i kampanjen. Opphold som avsluttes før Kampagneregistrering og Best Western Rewards-medlemskap gjelder ikke. Medlemskap i Best Western Rewards kan registreres via Best Westerns hjemmeside eller via våre hoteller. Gavekortet er gyldig i 120 dager. Utløpsdato er angitt på gavekortet.

Kampanjen er ikke gyldig i kombinasjon med andre tilbud, kampanjer eller rabatter. Kampanjen kan ikke gid videre. Kampanjens vilkår kan endres uten varsel. Det går ca. 2-3 uker fra det kvalifiserende oppholdet til gavekortet leveres. Gavekortet sendes elektronisk til medlemmets e-postadresse (selv om medlemmet har valgt vekk Best Western-kommunikasjon). Gavekortet sendes ikke via post eller på annet vis til medlemmet. Alle Best Western Rewards-programmets regler og vilkår gjelder. Besøk bestwestern.no/best-western-rewards for å se programmets komplette regler og vilkår. Alle Best Western Travel Card regler gjelder. Besøk travelcard.bestwestern.com for komplette Best Western Travel Card regler og vilkår.

Ved spørsmål kontakt medlemsservice på 800-11 624, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

*** Gjelder alle medlemmer i Best Western Rewards uansett medlemsland.

* “Et kvalifisert opphold” defineres på samme måte, som et opphold som normalt gir Rewards-poeng. Eksempel på unntak er opphold bestilt via et online reisebyrå, en pakkebooking via reisearrangør eller et opphold booket til en spesialpris (se Best Western Rewards regler og vilkår for mer informasjon). Opphold som finner sted i kampanjeperioden skal ha utsjekksdato senest den 3. september 2018 for å kvalifisere seg til kampanjen. Opphold som finner sted i kampanjeperioden, men som har innsjekkingsdato som overlapper starten av kampagneperioden, teller som kvalifisert til kampanjen.

Hvert Best Western®-hotell er privat eid og drevet. Best Western og Best Western-varemerkene er registrerte varemerker av Best Western International, Inc. © 2018 Best Western International, Inc. Alle rettigheter forbeholdes.

Menu

 Bokmål
Menu