DET LØNNER SEG Å TA FRI

Få et Travel Card verdt 20 Euro når du bor hos oss i Skandinavia


Akkurat nå får du et Travel Card verdt 20 Euro når du bor på et av våre 150 hotell i Sverige, Norge eller Danmark. 
Tilbudet gjelder mellom 17 september og 22 november 2021. 

Allt som kreves er at du er medlem i Best Western Rewards og at du registrerer deg for tilbudet før hotellbesøket. 
Du registrerer deg enkelt lengre ned på denne siden. 


Kampanjen gjelder både for deg som er medlem og for deg blir medlem nå. Om du ikke allerede er medlem kan du registrere deg gjennom lenken lengre ned på siden. Du blir da automatisk meldt inn i kampanjen. 

Ditt Travel Card kan også brukes som delbetalng på valgfritt Best Western hotell i hele verden og gjelder frem til 31 mars 2022. 

Under kampanjeperioden kan hvert medlem totalt få 2 Travel Cards verdt 20 Euro. 
Kortet sendes via mail 1-2 uker etter det første kvalifiserte besøket i kampanjeperioden.  
Husk at du trenger en aktiv e-postadresse i din medlemsprofil for at vi skal kunne sende seg ditt Travel Card. 

 

Takk for din registrering!

Begynn å spare ved å booke online hos oss nå.

Feilmelding

It looks like your are already registered for this offer.

Medlem i Best Western Rewards

Error - Member Not Found
Member is not eligible for promo.

Ikke blitt medlem enda?

Bli med i Best Western Rewards for å motta eksklusive tilbud 

Bli medlem

 

Vanlige spørsmål om kampanjen

Kampamjetilbudet er "Få et 20 EUR** Best Western Travel Card på to av dine kvalifiserte opphold mellom 17 september og 22 november 2021."

Hva er et kvalifisert opphold?

Best Western Rewards®-medlemmer må gjennomføre et kvalifisert opphold for å få et 20 EUR Best Western Travel Card®. Et "Kvalifisert Opphold" defineres som et besøk under normale omstendigheter gir deg rett på Rewards poeng. Eksempler på unntak er et opphold booket gjennom et reisebyrå, en pakke-booking levert av reisearrangør, eller et besøk booket til en kraftig rabbatert spesialpris (se Best Western Rewards programregler for mer informasjon om hvilke kriterier som gjelder). Utsjekking må skje i løpet av kampanjeperioden, senest 22. november 2021 for å bli regnet med i kampanjen. Opphold hvor innsjekkingsdato overlapper med begynnelsen av kampanjeperioden, er inkludert i kampanjen.

 

Hvor lang tid tar det før jeg får mitt 20 EUR Travel Card når jeg har gjennomført mitt opphold?

Medlemmer i Best Western Rewards som har kvalifisert seg for kampanjen og gitt en gyldig mailadresse i sin kundeprofil, kommer til å få et digitalt Travel Card 1-2 uker etter avsluttet besøk. Medlemmer må ha en gyldig mailadresse for levering. 

 

Må medlemmer av Best Western Rewards registrere seg for denne kampanjen for å ha krav på å motta et 20 EUR Travel Card?

Ja, medlemmer i Best Western Rewards må være registrerte for kampanjen innen det første oppholdet for å  kvalifisere seg til et 20 EUR Travel Card. Medlemmer i Best Western Rewards kan registrere seg online via bestwestern.no eller via våre hotell. 

 

Hvor mange 20 EUR Travel Cards kan Rewards-medlemmer få under kampanjeperioden?

Hvert medlem kan få totalt to 20 EUR Travel Card under kampanjeperioden. 

 

Hva er gyldighetsperioden på et 20 EUR Travel Card?

Gyldighetsperioden varer frem til 31 mars 2022.

 

Hva hender om jeg har en gyldig mailadresse i min medlemsprofil, men jeg foretrekker å få et plastkort med 20 EUR tilsendt?

Ingen plastkort vil distribueres i denne kampanjen. 

 

Det har gått mer enn to uker, og jeg har ikke fått tilsendt mitt Travel Card?

Fra tid til annen kan e-post fanges av ditt spamfilter. Sjekk at du har lagt til Best Western i dine godkjente e-poster. Om vi skal sende Travel Cardet på nytt, vennligst kontakt Best Western Rewards medlemsservice 020-88 15 41, bwr.service@bestwestern.com  

 

Kan alle medlemmer av Best Western Rewards delta?

Ja, alle medlemmer i Best Western Rewards kan delta i denne kampanjen. 

Kampanjevilkår

Best Western Rewards® 2021 Fall Promotion Scandinavia

Terms and Conditions

Best Western Rewards members (“Member(s)”) who (a) register for the promotion (either on bestwestern.se/bestwestern.no/bestwestern.dk or as otherwise permitted (e.g., at the front desk of any Best Western® branded hotel)), (b) complete one (1) eligible night stay*, a maximum of two (2) times,  between September 13, 2021 and November 22, 2021 (“Promotion Period”) at any Best Western branded hotel in Sweden, Norway or Denmark, and (c) have a valid email address listed in the Member’s account profile at the time of registration for the promotion, will earn one (1) promotional €20 EUR** Best Western Travel Card® (“Travel Card”) for each eligible night stay. There is a limit of two (2) €20 EUR Travel Cards or a total of €40 EUR in Travel Cards per Member during the promotion. Travel Cards expire on March 31, 2022.

Promotion is subject to cancellation or change without notice.  Promotion is non-transferable.  Promotion registration and Best Western Rewards enrollment/membership required prior to the eligible night stay applied to the promotion. An eligible night stay completed prior to promotion registration and Best Western Rewards enrollment/membership will not count towards satisfying the promotion requirements. Best Western Rewards enrollment may be completed by visiting bestwestern.se / bestwestern.no / bestwestern.dk.

Please allow approximately 1-2 weeks from completion of the eligible night stay to receive the Travel Card(s). The Travel Card(s) will be sent electronically to the Member’s email address (regardless of whether the Member has opted out of Best Western communications).  The Travel Card(s) will not be sent via mail or any other means other than to the Member’s email address as registered in the Member’s account profile. Travel Card(s) expire on March 31, 2022. The expiration date will be stated on the Travel Card. No extensions, substitutions, or replacements available.  The Travel Card(s) cannot be used to pay for the eligible stay, during which the Member qualified to receive the Travel Card(s) pursuant to this promotion.  The Travel Card(s) can be used toward a subsequent stay after the Travel Card(s) is received.

All Best Western Rewards program rules apply. Visit bestwesternrewards.com for complete program terms and conditions. All Best Western Travel Card rules apply. Visit travelcard.bestwestern.com for complete Best Western Travel Card terms and conditions.  Members may contact Customer Service at 020-881 541(Sweden), 800 11624(Norway), 800 109 88(Denmark).

*An “eligible night” stay for the purpose of this promotion is defined as a night at any Best Western branded hotel in Sweden, Norway or Denmark, at a rate eligible for earning points or airline/partner rewards, with the exception of a night booked through an online travel agency, a night booked through a tour operator, or a night booked at a special discounted rate (see Best Western Rewards program rules for further information on eligibility criteria). Eligible nights can be consecutive or separate and at the same Best Western branded hotel or separate hotels. Eligible nights which take place during the Promotion Period must be completed on or before Monday, November 22, 2021 to be counted towards the Promotion.

**Members will be issued a Travel Card in EUR.

Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. Best Western and the Best Western marks are service marks or registered service marks of Best Western International, Inc. ©2021 Best Western International, Inc. All rights reserved.

 

 

 

Menu

 Bokmål
Menu