Low Rate Guaranteed

 

Bestill de laveste prisene hos oss

For oss er det viktig at du alltid finner de laveste prisene på vår egen hjemmeside. Hvis du finner en pris på internet som er lavere enn den som finnes på bestwestern.no vil vi matche prisen og sende deg et Best Western Travel Card lastet med 100 USD, under forutsetningen at betingelsene for prisene er de samme.

  • Bestill rom på bestwestern.no.
  • Om du finner en lavere pris på en annen internettside, hvor prisen har samme betingelser (hotell, romtype, dato, antall personer og betalings policy), se programmets vilkår og fyll inn skjemaet nedenfor.
  • Skjemaet må sendes innen 24 timer etter din bestilling er gjort på bestwestern.no, for at du skal få bruke vår Low Rate guarantee.
  • Vår kundesservice behandler din forespørsel og de vil gi deg beskjed når forespørselen er ferdigbehandlet.

best western low rate guaranteed

 


Best Western Rewards Rate

Som Rewards medlem får du alltid den beste prisen når du booker via hjemmesiden vår. Logg inn med din Rewards-profil og bestill Best Western Rewards-rate, som gir deg opptil 10% rabatt på alle våre hoteller verden over.  Meld deg inn for å ta del av alle fordelene.

 

LOW RATE GUARANTEE CLAIM FORM (ENGLISH)

Email Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

TERMS AND CONDITIONS

Best Western Low Rate, Guaranteed! Program (“Program”):

Hvis en forbruker finner en lavere pris offentliggjort på Internett, eksklusive skatter og avgifter, lavere pris på et hvilket som helst Best Western-merket hotell i Nord-Amerika enn prisen publisert på bestwestern.com eller en deltakende tilknyttet organisasjonsside, vil Best Western International, Inc. ("Best Western ") møte konkurrerende priser samt utstede et Best Western Travel Card® (“Reisekort”) verdt $ 100 (USD). Programmet er underlagt følgende vilkår og betingelser:

  • Bestillingen må ha blitt gjennomført på bestwestern.com eller gjennom en tilknyttet organisasjons nettsider som linker til bestwestern.com. Det kan ikke stilles krav uten at en bestilling er blitt gjort.
  • Forbrukeren må sende inn sitt krav gjennom det elektroniske skjemaet som finnes på bestwestern.com eller en tilknyttet organisasjons nettside.

  • Kravet må sendes innen 24 timer etter bestillingen er gjennomført på bestwestern.com eller en tilknyttet organisasjons nettside som linker til bestwestern.com. Et gyldig reservasjonsnummer for oppholdet må fremvises. Et opphold defineres som én eller flere netter i strekk på et og samme Best Western-hotell.

  • Kun 1 inn/utsjekk tillatt per opphold. Kun ett (1) Travel Card per husstand per krav på opphold og kun ett (1) Travel Card per husstand i løpet av en tretti (30) dagers periode (lavere pris vil møtes uavhengig av reisekortets kvalifikasjoner i tilfelle begrensninger).
  • Travel Card vil sendes ut som som et virtuelt kort (et e-post-sertifikat eller utskriv fra nettsiden) med mindre det kreves et fysisk plastkort.
  • Reservasjoner gjort innen 48 timer etter hotellets tidligste publiserte innsjekkingstid på ankomstdagen for kravet, er ikke kvalifisert for programmet.
  • Reservations booked within forty-eight (48) hours of the hotel’s earliest published check-in time on the arrival date of the claim are not eligible for the Program.

  • Den konkurrerende prisen må være for samme hotell, datoer, lengde på opphold, valuta, antall gjester og lignende romtype. I tillegg må den konkurrerende prisen være offentlig synlig og kunne bestilles via Internett når kravet blir vurdert av en Best Western Kundeservicemedarbeider. En synlig pris betyr at allmennheten kan se prisen på nettsiden. At prisen må kunne bestilles vil si at prisen er tilgjengelig og kan reserveres online.

  • Nettsider, online-medlemskap eller programmer som krever et passord eller en brukerkonto for å vise hotellpriser og beholdning, er ikke kvalifisert for programmet. Dette inkluderer eventuelle medlemskap eller programmer der medlemskap ikke er automatisk og
    (i) krever at konsumentene godkjenner medlemskapet,
    - (ii) er et nettbasert eller mobilt grensesnitt som brukes av medlemmer som er passordbeskyttet, og
    - (iii) krever at forbrukerne har fullført en kundeprofil.
  • Affinitetspartner, Forening, Bedrift, Gruppe, Forhandlet, Pakke (f.eks. Fly, bil, etc.), Engros, Opaque (dvs. de som ikke avslører hotellets navn og sted før etter bestilling, for eksempel de som er tilgjengelige på Priceline.com og Hotwire.com), rabatt og kampanjetilbud er alle priser som ikke er kvalifisert for programmet.

  • Best Western Kundeservicemedarbeidere har eget skjønn til å bestemme gyldigheten av et krav. For å være gyldig må et krav oppfylle de påkrevde vilkår og betingelser.

  • Ved validering av et krav vil en kundeservicemedarbeider sende en e-post eller annen kommunikasjon til forbrukeren, som vil inneholde reservasjonsnummer, et filsporingsnummer for kravet samt den nye prisen forbrukeren vil bli belastet. Hvis forbrukeren ikke mottar en bekreftelse innen førtiåtte (48) timer etter innlevering av kravet, kan forbrukeren kontakte kundeserviceavdelingen via telefon for å sjekke statusen for kravet.

  • Reisekortet på $ 100 (USD) vil bli sendt per e-post eller post etter at forbrukerens opphold er fullført. Virtuelle kort vil bli sendt innen to til tre uker etter at forbrukerens opphold er fullført. Fysiske plastkort vil bli sendt innen fire til seks uker etter at forbrukerens opphold er fullført.

  • Hvis det innløses internasjonalt, blir Reisekortets verdi ($100 USD) bestemt av valutakurser på innløsningstidspunktet.
  • For et opphold over flere netter vil totalprisen for oppholdet bli vurdert for å avgjøre om konkurrerende pris er lavere.

  • Forskjellen mellom de konkurrerende prisene i forhold til disse vilkårene må være lik eller høyere enn $1.00 (USD).

  • Best Western Rewards-poeng eller flyselskap-poeng vil bli tildelt basert på prisen faktisk betalt av forbrukeren ved utsjekking.
  • En forbruker trenger ikke å bestille et rom på konkurrerende nettsted for å utnytte programmet. Forbrukeren må bare kunne bevise gyldigheten av kravet og deretter bo på Best Western-merkede hotellet.

  • Hvis den lavere prisen av en eller annen grunn ikke er møtes av hotellet, må forbrukeren ringe til Kundeavdelingen innen tretti (30) dager etter avslutningen av oppholdet og gi filsporingsnummeret for kravet. Kundeservice vil be om å sjekke ut kvitteringen fra hotellet. Ved validering mottar forbrukeren en sjekk for prisforskjellen.
  • Medarbeiderne til Best Western International, Inc., inkludert datterselskaper, og alle Best Western-merkede hotell, og medlemmer av slike medarbeiderfamilier av samme bolig, er ikke kvalifisert.
  • Tilbudet gjelder for hoteller i Nord-Amerika inntil videre varsel.
    Ugyldig hvor forbudt ved lov. Best Western forbeholder seg retten til å modifisere, endre, suspendere eller avslutte dette programmet når som helst, uten forutgående varsel.

 

 

Menu

 Bokmål
Menu