Reiseinformasjon: Covid-19

Din helse og sikkerhet er viktigst for oss når du bor på et Best Western hotell.

Best Western Hotels & Resorts og våre 156 hoteller i Skandinavia forholder oss til myndighetenes kanaler for informasjon, status og råd om situasjonen i hvert respektive land kjeden har hoteller i. Vi følger nøye med på veiledningen fra WHO og Folkehelseinstituttet. Vårt fokus er å møte våre gjesters behov.

Her er noen eksempler på tiltak som blir gjort:

  • Hotellene har økt fokus på rengjøring av fellesarealer som resepsjon, møbler og inventar i frokostsal og utstyr i treningsstudio/gym
  • Regelmessig rengjøring av overflater som gjester berører ved slik som nøkkelkort, dørhåndtak, heisdører, knapper og lysbrytere

Avbestilling

Oppdatert: 19 mars 2020

Oppdatering vedrørende reservasjonspolicy, gjeldende for hoteller i Norge, Danmark og Sverige

Vi forstår at fleksibilitet er viktig for våre gjester og partnere i den usikre tiden vi er i nå. Vi ønsker at du skal ha full tillit når du reserverer hos oss og vi har derfor anpasset vår individuelle reservasjonspolicy.

Eksisterende reservasjoner

Reservasjoner gjort før 19 mars 2020

Reservasjoner gjort for opphold i Sverige, Norge eller Danmark på vår fleksible pris kan kanselleres fram til kl. 16:00 på ankomstdagen.

For alle reservasjoner som faller i kategorien «ikke-avbestillingsbare» («Early Web Special» og «Best Save»), som ble gjort før den 19 mars, gjelder ordinære bestillingsregler. Vi henviser til gjestens reiseforsikring eller eventuell kredittkortforsikring for tilbakebetaling i sammenheng med kansellering.

Viktig! Om du har spørsmål angående en reservasjon som er gjort via bestwestern.se/bestwestern.no/bestwestern.dk bes du kontakt hotellet direkte for hjelp.

For reservasjoner gjort via andre reisenettsider, for eksempel Booling.com eller Expedia, vennligst kontakt deres kundeservice for hjelp.

For alle reservasjoner av hotellopphold utenfor Skandinavia henvises til respektive hotells policy.

Nye reservasjoner

Reservasjoner gjort f.o.m. den 19 mars 2020

Reservasjoner gjort for opphold i Sverige, Norge eller Danmark på vår fleksible pris kan kanselleres fram til kl. 16:00 på ankomstdagen.

Alle reservasjoner som faller i kategorien «ikke-avbestillingsbare» («Early Web Special» og «Best Save») som blir gjort f.o.m. 19 mars kan forandres uten ekstra kostnad, men tilbakebetales ikke og kan ikke kanselleres.

Ved forandring kan dato, antall netter, romtype, og/eller antall personer forandres. Bytte til et annet hotel er ikke mulig.

I tilfelle forandringen skulle medføre en høyere pris enn prisen på den opprinnelige reservasjonen betaler kunden forskjellen selv, og i tilfelle den nye prisen er lavere enn prisen på den opprinnelige reservasjonen tilbakebetales ikke forskjellen til kunden. Forandringer er mulig å gjøre frem til 16:00 lokal tid på ankomstdagen. Betalings- eller kredittkort vil bli debitert når reservasjonen bekreftes. Prisen er kun tilgjengelig via Best Westerns hjemmeside.

Viktig! For å gjøre en forandring eller kansellering av en reservasjon som er gjort via bestwestern.se/bestwestern.no/bestwestern.dk, vennligst kontakt hotellet direkte for hjelp.

Om du har spørsmål angående en reservasjon som er gjort vi en annen reise-nettside, som Booking.com eller Expedia, vennligst kontakt deres kundeservice for hjelp.

For alle reservasjoner av hotellopphold utenfor Skandinavia henvises til respektive hotells policy.

Best Western Rewards

Om du er medlem i Best Western Rewards og har oppnådd et høyere medlemsnivå enn Blue, vil du beholde dette nivået frem til 31. januar 2022, selv om du ikke oppfyller kravene for antall opphold, netter eller poeng i løpet av året. Vi har full forståelse for at ditt reisemønster kan bli påvirket mye av situasjonen rundt Covid-19 og vi vet at dette er helt utenfor din kontroll. Du er en verdifull kunde og vi setter stor pris på at du bor på våre hoteller.

 

Menu

 Bokmål
Menu