For et trygt opphold
Vi elsker våre ulikheter og det spesielle og varierte. Vi ønsker at hotellenes unike personlighet skal bli tatt vare på. Samtidig må vi sørge for at dere får den kvaliteten dere forventer som gjester. Derfor er det bra at Best Western Hotels & Resorts har medarbeidere over hele verden som besøker alle hotellene våre hver ellevte måned for å hjelpe dem i kvalitets- og servicearbeidet.
I 75 år har Best Western Hotels & Resorts vært bransjeledende med dette unike kvalitetsarbeidet. Under COVID-19-pandemien har vi hatt stort fokus på å forsterke og forbedre rutinene våre for rengjøring og hygiene ytterligere ved å lansere vårt «We Care Clean program». Programmet innebærer delvis forandringer som du tydelig kan se på hotellene, som gulvmerker med avstandsmarkering, og våtservietter på rommene. Andre utvidede rengjøringsrutiner finner sted bak kulissene.
Her er noen eksempler:
- Større fokus på rengjøring av rommene samt fellesarealer som for eksempel resepsjonen og møbler i frokostsalen/restauranten.
- Regelmessig rengjøring av overflater som brukes hyppig, for eksempel nøkkelkort, dørhåndtak, heisdører og knapper.
- Ved frokostbuffeen sikrer vi god hygiene, bestikk og tallerkener byttes ofte og håndsprit er tilgjengelig for deg som ønsker det. Vi tilbyr også «Best Breakfast to go», hvis du ønsker det.
Hvis du vil ha mer informasjon om hva vi gjør, kan du lese våre Minimum Standards som gjelder for alle hotellene våre.