• Hjem
  • Rewards
  • Mangler du poeng?

Mangler du poeng?

Da ber vi deg om å fylle ut skjemaet nedenfor. Vi vil sørge for at du får poengene dine/flyselskapsmilene du mangler. Du kan etterregistrere poeng/mil opptil seks måneder etter kjøpet.

Dersom du har fremvist medlemsnummer i forbindelse med hotelloppholdet, ber vi deg vente minst 7 dager på at poeng/mil registreres på medlemskontoen din.

Hvis det har gått mer enn 7 dager siden du sjekket ut av hotellet, og du fremdeles ikke har mottatt poeng/miles registrert på kontoen din – vennligst logg inn på kontoen din og fyll ut manglende poeng/miles-skjemaet. Vi vil da sørge for at du får dine manglende poeng/mil.

Poeng/mil kan ikke opptjenes for opphold som fant sted for mer enn 6 måneder siden.

Best Western har kun informasjon om bestillingene som er gjort gjennom en av Best Western sine booking-kanaler, som bestwestern.se, appen, Medlemsservice osv. For opphold booket gjennom noen av disse kanalene går det fint an å fylle ut skjemaet nedenfor.

Gjesteinformasjon

Invalid Input

Vennligst korriger e-postadressen

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Vennligst korriger medlemsnummer

Opphold 1

Invalid Input

Vennligst korriger hotellnavnet

Invalid Input

Invalid Input

Vennligst korriger destinasjon/sted

Invalid Input

vennligst korriger utsjekkingsdato

Vennligst korriger innsjekkingsdato

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Opphold 2

Invalid Input

Vennligst korriger hotellnavnet

Invalid Input

Invalid Input

Vennligst korriger destinasjon/sted

Invalid Input

vennligst korriger utsjekkingsdato

Vennligst korriger innsjekkingsdato

Invalid Input

Invalid Input

Opphold 3

Invalid Input

Vennligst korriger hotellnavnetInvalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Vennligst korriger destinasjon/sted

Invalid Input

vennligst korriger utsjekkingsdato

Vennligst korriger innsjekkingsdato

Invalid Input

Menu

 Bokmål
Menu