Kvalitetsprogram

Best Westerns kvalitetsprogram (Global Quality Assurance Program) er unikt for Best Western, og setter minimumsstandarder for kvalitet og service, som skal oppfylles av alle Best Western hoteller over hele verden. Programmet består av mer enn tusen punkter som skal oppfylles ved hvert hotell, og er utviklet for å opprettholde en høy og pålitelig standard og service for alle våre gjester. Det gir en mulighet til å bedømme og gi poeng til hotellene for å sikre at de oppfyller minstekravene, er rene, har godt vedlikehold og er tilstrekkelig renovert.

Kvalitetssikringsprogrammet er et verktøy for hotellene til å gjennomgå regelmessig hva som eventuelt kan forbedres, siden det inneholder retningslinjer og prosedyrer for hvordan vurderingen foregår. Hvert hotell har minst én kontroll ca. hver 10.-11. måned, og den blir varslet 2 forretningsdager før kontrollen finner sted. Kvalitetskontroller utføres av en kvalitetskontrollør (Quality Assurance Assessor), sertifisert av Best Western International.

Kvalitetssikringsprogrammet er i konstant forandring for å kontinuerlig overvåke trender og nye krav fra gjestene, og vi hjelper deg som hotell til å alltid være aktuelt og "up to date".

På denne måten fungerer vårt kvalitetssikringssystem som en garanti for å opprettholde og sikre et høyt og jevnt nivå på service og kvalitet for alle våre hotellgjester på Best Western hoteller rundt om i verden. Men det er også et kvalitetsstempel for deg som hotell innen Best Western. Du kan føle deg trygg på å være en del av en kjede med god standard.

International Quality & Service Award

The International Quality & Service Award programmet belønner hoteller med høy score innenfor områdene kvalitet og service. Hotellet kan kvalifisere både når det gjelder kvalitet og service, men også via rangeringer på eksterne kanaler og sosiale medier.

Menu

 Bokmål
Menu